امروز: جمعه 10 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت نقش همراه و همسر

پاورپوینت نقش همراه و همسر دسته: پزشکی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 1474 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 19

پاورپوینت نقش همراه و همسر

قیمت فایل فقط 15,600 تومان

خرید

پاورپوینت نقش همراه و همسر

قسمتی از اسلاید :

تعداد اسلاید : 19 صفحه

نقش همراه و همسر همراه می تواند همسر ،خواهر و یا یکی از دوستان و یا وابستگان شما باشد کارهای محدودی از نظر عملی وجود دارد که همراه می تواند در صورت ضرورت با انجام آنها به شما و عامل زایمان کمک کند که هیچ یک از آنها به اندازه حضور وی بر بالین شما اهمیت ندارد. هرگز نمی توان بطور کامل قضاوت نمود که روند زایمان چگونه خواهد بود و همراه شما چگونه خواهد توانست به شما کمک کند ولی کلیه مسائل در طی کلاسهای آمادگی دوران بارداری توسط ماما به شما و همراه آموزش داده خواهد شد . بنابراین حضور همراهی می تواند برای شما مفید باشد که در طی این کلاسها شما را همراهی نموده باشد در غیر ایصورت و بدون آگاهی و آموزش کافی حضور همراه در طی زایمان نمی تواند مفید باشد و یا نفعی برای شما داشته باشد برای بسیاری از زوجها در کنار هم بودن در طی زایمان و خوش آمد گویی به نوزاد بلافاصله پس از تولد بسیار شیرین و خاطره انگیز است وهمسرانی که این تجربه را کسب نموده اند اعلام می نمایند که احساس می کنند به کودک و مادر تعلق بیشتری دارند.برخی از بیمارستان ها ممکن است شرایطی را فراهم نمایند که همسر شما بتواند در حین زایمان در کنار شما باشد و از شما حمایت نماید.
:آنچه همراه شما می تواند در طی زایمان برای شما انجام دهد: با حضور مداوم در کنار شما زمان طی شده تا زایمان کوتاه تر و بهتر خواهد گذشت. دست شما را بدست می گیرد،صورت شما را نوازش و در صورت لزوم تر و خشک می نماید. در صورت تشنگی می تواند به شما آب بدهد و یا لبهایتان را مرطوب کند. پشت و کمر و شانه های شما را ماساژ دهد. به شما کمک خواهد کرد تا در تغیر حالت و وضعیت دهید،راه بروید و یا هر کاری را که تیم درمان ضرورت می داند برای شما انجام دهد. روش آرامسازی عضلانی و تکنیک های تنفسی و زمان انجام آنرا به شما یادآوری می کند. در انتخاب روشهای کاهش درد زایمان به شما کمک می کند.
به شما کمک می کند تا ماما و یاپزشک بیشتر در جریان نیاز ها و خواسته های شما قرار بگیند. وقتی نوزاد شما در حال متولد شدن می باشد می تواند به شما اطلاع دهد که جه پپدیده ای در حال وقوع است و آنچه را نمی توانید ببینید به شما گزارش .می دهد.
پدر شدن برای برخی از بارداریها از ماهها یا سالهای قبل برنامه‌ریزی شده است اما بعضی از آنها ناخواسته می‌باشد.
بارداری همسرتان به معنای مسئولیت جدیدی است و امكان دارد در هر سنی كه باشید، احساس كنید كه آمادگی لازم را ندارید.
احساسات شما در مورد بارداری: به احتمال زیاد همسرتان نیز مانندشما احساساتی مشابه شما خواهد داشت و این امری طبیعی است.
اولین بارداری رویداد و واقعه‌ای مهم می‌باشد كه می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و این تغییر حتی اگر منتظر آن هم بوده باشید می‌‌تواند ترسناك و هراس انگیز باشد.
ممكن است مشكلات مالی مانند درآمد محدود، هزینه‌های اضافی جهت كودك و حقوق پرستار و شهریه مهد کودک؛ شما را دچار استرس و ناراحتی كند.
بعضی از مردها تصور می‌كنند كه كنار گذاشته شده‌اند و دیگر مورد توجه همسرشان نیستند از طرفی خانم باردار نیز همین گونه فكر می‌كند و از شما می‌خواهد تا به او توجه خاصی كنید.
شاید شما تا به حال متوجه نشده باشید كه تا چه اندازه به همسرتان متكی بوده‌اید و حالا تصور می‌‌كنید كه توجه او نسب

قیمت فایل فقط 15,600 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت نقش همراه و همسر , پاورپوینت , نقش همراه و همسر

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر