امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

دانلود مدیریت و اقتصاد

دانلود مدیریت و اقتصاد دسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 10 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 19

دانلود مدیریت و اقتصاد تحقیق مدیریت و اقتصاد مقاله مدیریت و اقتصاد مدیریت و اقتصاد

قیمت فایل فقط 14,300 تومان

خرید

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 19 صفحه

مدیریت و اقتصاد چه وقت جهان دستخوش تغییر می شود؟
منظور ما تغییر در تجارت است .
اگر رهبری 500 کمپانی (شرکت) به عهده شما بود .
به عنوان موسس شرکت تغییرات اساسی را ابتدا از آشپرخانه و سرویس های دستشویی شروع می کردید.
در دانشگاه spring field ، بخش مدیریت اقتصادی ، مهمترین مکان برای شروع تغییرات خواهد بود .
اگر بخواهید تغییراتی در تجارت جهانی ایجاد کنید.
ابتدا باید این تغییرات را در محیطی که هستید به وجود آورید به هر یک از مجلات و نشریات أانشگاهی که نظری بیندازید مشاهده خواهید کرد که سنت، رهبری مشاغل و ابعاد گسترده آن دردانشگاه spring field نمود پیدا می کند.
این دانشگاه در محیط پیرامون خود بازارهائی را ایجاد نموده است.
در این دانشگاه بین فارغ التحصیلان نه تنها مباحث فلسفی مطرح می شود بلکه، گفتگو درباره روح و فکر و جهان آخرت بحث های مفصلی را به همراه دارد این افکار در زندگی و شغل و تحصیلات ما ریشه می دواند و در وقاع جزئی از اعتقادات وجودی ما می شود همه این ها به معنی معرفی این دانشگاه به شما می باشد جز آنچه مایل به تحصیل در spring field می باشید .
با دریافت گواهی حرفه ای از این دانشگاه قادر خواهید بود مهارت و مدیریت لازم را در تجارت و اقتصاد که به نوعی خدمت به بشریت است کسب نمائید و در خواهید یافت که در بشریت (بهبود) زندگی دیگران موثر خواهد بود.
همه اینها در روابط شما چه در دانشکده و چه در محیط خارج از آن ، توازن برقرار می کند.
شما تحصیل خواهید کرد نه صرفاً تجارت برای موفقت در تجارت بررسی نقادانه به همان اندازه لازم است که عکس آن در گفتار و کردار مورد نیاز می باشد مثلا بازاریابی ، امور اقتصادی و مالی در حسابداری مورد نیاز می باشد در حالیکه برای علوم انسانی ، ادبیات ، علوم اجتماعی ، علوم کامپیوتر و فرهنگ زبان خارجه مورد نظر می باشد.
امروزه در تجارت جهانی، نیاز به مدیرانی می باشد که صرفا در عمل قادر به تجارت باشند و بنابراین افرادی را جذب می نمایند که در این زمینه تحصیلات را اطلاعات لازم و نیز مهارت کافی در برقراری ارتباط با دیگران را داشته باشند.
به این دلیل است که مدیریت بازرگانی و برنامه ریزی اقتصادی همانگونه که در بالا ذکر شد زمینه این تحصیلات را فراهم می نماید.
همانگونه که در برگه انتحاب رشته ذکر شده همه دانشجویان دانشگاه spring field به غیر از آنها که رشته اناتومی و فیزیولوژی و یا شیمی را انتخاب کرده اند، این واحدها را می گذرانند.
روانشناسی و جامعه شناسی شخصیت شما را شکل می دهد و باعث تحرک و هماهنگی در اعمال شما می شود.
رشته ریاضیات ، مهارت های لازم برای مدیریت ، حقوق و بیمه و فرمول های درست اقتصادی را که در تجارت به آن نیاز داریم به ما آموزش می دهد برنامه ریزی تحصیل ، رشته های علوم کامپیوتری به ما کمک می کند که با تقسیم بندی کارها و اعمال خود در هر جا که هستیم ، تقسیم بندی روزها ، ماه ها و تاریخ و موفقیت های خاصی را دریابیم [نشریات عصر بیشتر به این موارد می پردازد] همه این برنامه آمیخته به فلسفه است تو از این رو با علاقه و انعطاف بیشتری قادر به واکنش و پاسخ به فرهنگها ، تکنولوژی و ایجاد تغییرات اساسی در سازمان ها می شوید که در طول

قیمت فایل فقط 14,300 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود مدیریت و اقتصاد , تحقیق مدیریت و اقتصاد , مقاله مدیریت و اقتصاد , مدیریت و اقتصاد

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر