امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

تصویر سازی كتاب كودك

تصویر سازی كتاب كودك دسته: هنر و گرافیک
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 21 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 28

امروزه به هر جا نگاه می كنیم متوجه می شویم كه تصویر همه جا وجود دارد نقش مهمی در ارتباط انسان ها در دورة غار نشینی و هم در دورة تمدن شهری دارد برای درك میان انسانها و تشخیص ملیت و فرهنگ تصویر سازی ایجاد شد البته به صورت پیشرفته و مدن تكنیك هایی كه در این زمینه به كار گرفته می شود باید خلاقانه و زیبا باشد

قیمت فایل فقط 26,000 تومان

خرید

شخصیت سازی (چهره) :

1- (نمكی) : دختری از خانوادة مرفه در زمان گذشته. استفاده كردن از حالتهای مختلف چشم‌های ریز و شیطون برای نشان دادن شیطنت بیشتر و حالتهای ابروهایش نشانگر احساسات درونی است :

مانند : شادی،غم، زندگی، اندوه، تعجب و زیركی است همچنین موهای فرفری نمایانگر جذابیت و جنسیت اوست.

تزیین نه فقط در دنیای بچه‌ها بلكه در دنیای بزرگترها، اشاره به زیبا پسندی آنها دارد.

مثل (گل سركوچولو در بالای سر نمكی كه به زیبایی موهای او كمك كرده است یا فورم گوشواره‌ها كه با حالتهای او هماهنگ است. طبق نظریة روانشناس و فیلسوف غربی كانت و شوپنهار كه زیبایی را به چهار دسته تقسیم می‌كند. عبارتند از :

1)  زیبایی از لحاظ كیفیت = چیزی است كه به موجب خرسندی انسان می‌گردد و هیچ نفع مادی هم در آن نیست مثل : زیبایی گل

2)  زیبایی از لحاظ كیفیت = چیزی است كه به موجب خرسندی همگان می‌گردد. بدین معنی كه وقتی كسی چیزی را زیبا دانست، انتظار دارد دیگران نیز آن را زیبا بدانند.

3)  از لحاظ نسبیت = زیبایی چیزی است كه در اجزای آن تناسب و هماهنگی وجود داشته باشد.

4)  از لحاظ جهت = چیزی است كه موجب خرسندی ضروری است یعنی كسی كه چیزی را زیبا دانست دیگران را هم ملزم می‌داند كه آن را زیبا بدانند.

همچنین این فیلسوف و روانشناسان معتقد است كه زیبایی صفتی است كه موجب می‌شود دارندة آن قطع نظر از فواید و منافعش خوشایند گردد و در انسان سیر شهودی غیر ارادی و حالتی خوش، دور از نفع و سود برانگیزد. [1]

2- (عروسك نمكی) : صمیمی و مهربان است، اندامش راحتی حمل و نقل او را می‌رساند پیچش موی او همخوانی با موهای صاحبش دارد. برای ایجاد یك حس مشترك بین نمكی و عروسكش اندام عروسك طوری طراحی شده است كه به نظر بیاید مادر نمكی برای او دوخته است.

3- (غول) :

توضیحی راجع به غول : این موجود افسانه‌ای مانند شخصیت‌های پری دریایی یا دیو 2 سر و یا خوش آشام و ... است.

ما از موجودات تخیلی به این دلیل استفاده می‌كنیم كه موجوداتی ناشناخته‌اند. پس غول ما هم در این داستان از این قاعده مستثنی نیست و می‌توانیم افسانه‌هایی از آنها درست كنیم.

چهرة غول : دارای دندانهای تیز و شكمی برجسته است.

چنگالهای زشت و وحشتناك و شاخش حاكی از قدرتمندی و همچنین وسیلة دفاعی اوست.

بینی او با سوراخهای غیر طبیعی و ابروهایش خشن طراحی شده است (برای ایجاد تنفر بیشتر)‌ دهان گشاد او نشانگر آن است كه او همه چیز را درسته و بدون جویدن می‌بلعد.

...

چكیده :

امروزه به هر جا نگاه می كنیم متوجه می شویم كه تصویر همه جا وجود دارد نقش مهمی در ارتباط انسان ها در دورة غار نشینی و هم در دورة تمدن شهری دارد .

برای درك میان انسانها و تشخیص ملیت و فرهنگ تصویر سازی ایجاد شد البته به صورت پیشرفته و مدن .

تكنیك هایی كه در این زمینه به كار گرفته می شود باید خلاقانه و زیبا باشد .

تكنیكی كه در این پروژه به كار رفته است گراش است و این كتاب برای گروه سنی الف وب طراحی شده است .

 حالاست كه بایدذ بگوییم .چشم ها را باید شست زیرا این( تصویر سازی) همان تصویر سازی حقیقی است كه امروز در ایران با كمی جرأت می گویم نبود و نیست و حتی با جرأت بیشتر می گویم یك تصویر ساز واقعی و كامل در ایران نداریم و اگر هم داریم هنوز مجال جولان نیافته است .

مقدمه :

رویا اپز ذهن های خلاق بیرون می زند تا به یك ایده تبدیل شود .

(هنر برتر از گوهر آمد پدید )

این ایده های زیبا هم در تصاویر كتاب كودكان و هم به صورت خیال پردازانه در تصاویرذ متحرك به كار گرفته می شود .

گزارشی كه در پیش رو دارید مربوط به تصویر سازی كودك و برای گروه سنی الف و ب طرح ریزی شده است . امیدوارم بتوانم گزارش جامع و كاملی در این عرصة بزرگ ارائه دهم . تكنیك انجام شده با گراش است وصفحه بندی آن طوری است كه مطالب به صورت سفید خوانی گنجانده شده اند تا چشم در صفحه گردش باشد و ثابت نماند .

حالاست كه باید بگویم چشم ها را باید شست زیرا این تصویر سازی همان تصویر سازی حقیقی است كه امروزه در ایران با كمی جرأت بیشتر می گویم یك تصویر ساز واقعی و كامل در ایران نداریم یا اگر داریم هنوزد مجال جولان نیافته است .

این اتفاقات من را به اید داستان پادشاه می اندازد كه همگان بر حقیقی واقعیند اما هیچكس آن را بیان نمی كند . حالا است كه یك كودك باید حرف بزند تا دیگران را به میدان حقیقت بكشاند .

در حقیقت فراهم آوردن امكانات خوب و كامل برای تصویر سازان جوان و خلاق و مستعد می تواند زیبا شناسی ایجاد كند .

جهانی شدن دیگر یك اختیار نیست بلكه یك اجتناب است .

دوران نق زدن ، گذشته است و زمان رقابت علمی است .

طبق  فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) كه می فرمایند : شما عزیزان كوشش كنید كه از این وابستگی بیرون آیید و احتیاجات كشور خودتان را برآورده سازید ، از نیروی انسانی و ایمان خودتان غافل نباشید و از اتكای به اجانب بپرهیزید .)

پس باید بدانیم كه نوع برخورد هنرمندان با این مسئله فهمید كه یك هنرمند واقعی تنها در سایه عشق و ایمان به هدفش می رسد . سختی ها ، رنج ها، و مرارتها را تحمل كند آن را بخشی انكار خود بداند برای اینكه محك بهتری برای لحظات خوب داشته باشد .

تاریخچه تصویر سازی در جهان :

...

قیمت فایل فقط 26,000 تومان

خرید

برچسب ها : شخصیت سازی چهره , نمای پلان , هنر , تاریخچه تصویر سازی در جهان , تاریخچه تصویر سازی در ایران , تصویرسازی داستانی , انواع متون داستانی , اقسام داستان

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر