امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

سیستم های صوتی و مربوط به صدا در كلیسای معاصر

سیستم های صوتی و مربوط به صدا در كلیسای معاصر دسته: هنر و گرافیک
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 14 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 15

سیستم صوتی فضا بوسیله ی معماری آن، شكل هندسی، در راهی كه آن تمام مكی شود و بوسیله شمار مردانی كه آنرا در زمان داده شده اشغال كرده اند، تعیین می شود امواج صوتی بطور تقریبی در خطوط مستقیم حركت می كند، سطوح سخت را جهنده می كند یا جذب می شود یا بوسیله سطوح نرم غوطه ور می شود، در جائیكه مردم صحبت می كند وقتی فضای بزرگی در آنجا حاكم باشد و دیوارههای سخت

قیمت فایل فقط 26,000 تومان

خرید

سیستم های صوتی و مربوط به صدا  در كلیسای معاصر

جیم براون یك مشاور صوتی در شیكاگوست جائیكه در طراحی سیستم های تقویت كننده بزرگ قابل استفاده در تئاتر و كلیساها، استادیوم ها، صحنه ها و امكانات پخشی كارهای تخصصی را انجام داده و نظارت می كند. او همچنین كار تولید گسترده و تركیبی از آنها را در پخش، ضبط و نقویت انجام داده است. او BSEE خود را از دانشگاه سین سیاتی در سال 1964 دریافت كرد و تا سال 1970 در كارهای صوتی حرفه ای مشغول بود و تا سال 1984 به عنوان مشاور تمام وقت در این زمینه فعالیت كرد. لیست مراجعه كنندگان او شامل دیگ لی فیلد، ترمینال اوهاره هواپیمایی ایالت، استادیوم فوتبال دانشگاه شمال غربی، دانشگاه لیبرتی، گرس كاتدرال (سان فرانسیسكو)، NBC، ABC، CBS، NPR، WTTW-TV، WGN-TV و تعداد بیشماری از امكانات كلیسایی و كارهای اجرایی بود. او FCC درجه اول رادیو تلفن (پخش) و گواهی كلاس فوق العاده آماتوری را در سال 1959 دریافت كرد و به عنوان W9NEC گاهگاهی فعالیت داشت.

كلیسای معاصر به عنوان ساختاری در ارتباطات، لفظی، موسیقی و احساسی در كنار عبادتگاه ساخته شد. وزیر با حضار و گنگره از طریق سخنان مذهبی، دعاهای رهبری و فعالیت های اعلام شده كلیسا ارتباط برقرار می كرد. موسیقی تلاش می كرد بوسیله ایده ها و مفاهیم ارتبلاط برقرار كند در حالیكه بطور همزمان تجربه عبادت را از طریق مسائل احساسی پیشرفت می داد سیستم صوتی فضای عبادتگاه اثر عمیقی  در تمام این كاركردها بجا می گذاشت.

سیستم صوتی چه چیز است؟ آن علمی است كه بوسیله ی قانون فیزیك اداره می شود و به ما كمك می كند تا راهی را كه در محیط رفتار می شود درك كرده و پیش بینی كنیم. اگر فضا، موجب محیط صوتی در راهی شود كه ما می خواهیم از آن استفاده كنیم گفته می شود كه آن مسائل مربوط به صدای خوبی را داراست. در فضای عبادتی برای داشتن فضای خوب صوتی ارتباطات موسیقی و فعلی خوبی هم باید برقرار باشند. اگر ارتباطات مشكلی برقرار شود معلوم می شود كه آن سیستم صوتی ضعیفی دارد.

سیستم صوتی فضا بوسیله ی معماری آن، شكل هندسی، در راهی كه آن تمام مكی شود و بوسیله شمار مردانی كه آنرا در زمان داده شده اشغال كرده اند، تعیین می شود. امواج صوتی بطور تقریبی در خطوط مستقیم حركت می كند، سطوح سخت را جهنده می كند یا جذب می شود یا بوسیله سطوح نرم غوطه ور می شود، در جائیكه مردم صحبت می كند وقتی فضای بزرگی در آنجا حاكم باشد و دیوارههای سختی (مثل شیشه، سنگ، كاشی و چوب و غیره) باشند صدا قبل از اینكه خاموش شود، به مدت طولانی در اطراف چهش خواهد داشت و تلاش زیادی نمی خواهد كه شنیده شود (اما درك نمی شود) در جاهائیكه آنرا احاظه كرده اند. به چنین فضایی پرپژواك با زنده می گویند و صدای جهنده در اطراف اتاق پژواك نامیده می شود. در مشابه با آن، صدایی كه از شخص صحبت كننده در اتاق با دیوارهای نازك (پرده، فرش، كوسن، مردم یا كاشی های صوتی و غیره) باند می شود كوسن، مردم یا كاشی های صوتی و غیره) بلند می شود قبلف از اینكهاز بین برود به هیچ وجه حالت جهندگی بیشتری ندارد. تلاش زیادی می خواهد تا در فاصله مساوی شنیده شود كه در این صورت غیرپژواكی یا فضای مرده تلقی می شود، اما صدایی كه از این طریق برسد برای درك آسانتر می شود.

قیمت فایل فقط 26,000 تومان

خرید

برچسب ها : سیستم های صوتی به عنوان حلال مشكلات , سیستم های صوتی , سیستم های صوتی و مربوط به صدا , سیستم صدا در كلیسای معاصر

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر