امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

تحقیق کارگردانی

تحقیق کارگردانی دسته: هنر و گرافیک
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 10 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 9

چكیده، روایت در چند سطر است و حداكثر یك صفحة ماشین نویسی شده از داستانی است كه سینماگر قصد دارد آن را نقل كند در مورد انتخاب یك ترانه، این سند به گفتارها و موسیقیی كه به طور عادی به وسلة مؤسسات خاص منتشر می شود تقلیل می یابد

قیمت فایل فقط 26,000 تومان

خرید

كارهای مقدماتی

هنگامی كه این پایة مهم شروع، یعنی فیلم با صدای همزمان، با 24 تصویر در ثانیه،‌با فیلم سیاه و سفید یا رنگی مشخص شد، كارگردان خود را در مقابل مشكل عادی سینماگر غیر حرفه ای می یابد كه شامل موارد زیر می شود:

  • انتخاب موضوع،
  • چكیده فیلم،
  • پیش برشنامه،
  • كارگردانی...

زیرا نقاشی متحرك به مراتب بیشتر از فیلم فیلمنامه دار، قبل از این كه در معرض هر نوع كار مادی كارگردانی قرار بگیرد، باید به طور كامل روی كاغذ بررسی شود. نتیجه غیرقابل اجتناب عدم ملاحظه این قاعده، صرف بیهودة ساعتها كار ترسیمی است.

انتخاب موضوع

دو سرچشمة ممكن را یددیم كه با واحد زمانی كه قبلاً عرضه شد همساز هستند:

  • به تصویر كشیدن ترانه یا قطعة موسیقیایی،
  • ارتباط از حكایت یا روایت بسیار كوتاه.

هر دوی اینها آماده سازی اولین سند كتبی، موسوم به چكیده را لازم دارند.

چكیده

چكیده، روایت در چند سطر است و حداكثر یك صفحة ماشین نویسی شده از داستانی است كه سینماگر قصد دارد آن را نقل كند. در مورد انتخاب یك ترانه، این سند به گفتارها و موسیقیی كه به طور عادی به وسلة مؤسسات خاص منتشر می شود تقلیل می یابد.

پیش برنامه

اجرای این سند اولین كار مؤثر كارگردانی را تشكیل می دهد و به طور بسیار دقیق شبیه كاری است كه برای تدارك بینی هر نوع دیگر فیلم اعم از فیلمنامه دار، مستند، گزارشی لازم می گردد. در سطور بزرگ آن تصویرهایی كه باید در نظر گرفته شوند، حركت آنها برای هر نما، تعداد نماها و مدت تقریبی شان معین می شوند.

سینماگران حرفه ای در این مرحله از بررسی نقاش یمتحرك از شگردی با تأثیر زیاد استفاده می كنند كه در نامگذاری از مبداء آمریكاییش «Story-board» خوانده می شود و ما آن را به سادگی «لوحه تصویرها» می نامیم. لوحة تصویرها تشكیل می شود از سلسلة كامل نقاشیها كه مسلماً ساده شده اند!... و پیوستگی نماهای فیلم راذ شكل می دهند. كارگردان آنها را به ترتیب توالی به كمك پونز به دیوار نصب می كنمد تا طرح نقاشی شدة اثر آینده اش را زیر نظر داشته باشد.

مناسب است كه در این دورة مشخص از بررسی، چند شخص صلاحیت داد از قبیل سینماگران غیر حرفه ای یا یدگران را دعوت كنیم تا از فیلم در مقابل این لوجة تصویرها بحث شود، نظرهای معتبر آنها جمع آوری گردد و اصلاحهای سازندة پیشنهاد شده با طرح زدن بلافاصلة افكار نو یا با دست بردن در نظم نقاشیها اعمال گردند.

كارگردانی

قیمت فایل فقط 26,000 تومان

خرید

برچسب ها : کارگردانی , چكیده فیلم , پیش برشنامه , كارگردانی , انتخاب موضوع در كارگردانی

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر