امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت خانه سینما

پاورپوینت خانه سینما دسته: هنر و گرافیک
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 550 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 11

پاورپوینت خانه سینما

قیمت فایل فقط 15,600 تومان

خرید

پاورپوینت خانه سینما

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

تعداد اسلاید : 11 صفحه

مصائب بین‌المللی سینمای جهانی فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های تهیه‌کنندگان فیلم وخانه سینما نخست؛ سپاس و افسوس فیاپف کیست؟
یکی از قدیمی‌ترین سازمان‌های حرفه‌ای فعال در دنیای سینما فیاپف تهیه‌کنندگان را از طریق انجمن‌های ملی خودشان نمایندگی می‌کند در بعضی موارد نظیر ایران، اعضای فیاپف گستره‌ی بیشتری از سینماگران را نمایندگی می‌کنند فیاپف از هر پنج قاره عضو دارد اهداف اصلی فیاپف صیانت از منافع تهیه‌کنندگان.
به بیان دیگر پیگیری و دفاع از مجموعه قوانین حامی سینما در سراسر جهان که اولین هدف وجودی سینما ، فیلم ساختن ، را تامین کند فراهم ساختن مجموعه‌ای از روابط و ارتباطات برای اعضای فیاپف که تصمیم‌گیری در بالاترین سطح را برای آنان ممکن سازد فیاپف به‌صورت یک اتاق فکر برای جامعه‌ی تهیه‌کنندگان به منظور حل مشکلات مشترک عمل می‌کند فیاپف همچنین به‌عنوان تنظیم‌کننده‌ی جشنواره‌های بین‌المللی فیلم عمل می‌کند ساختار اداری فیاپف ریاست مجمع عمومی کمیته‌ی اجرایی کمیته‌های منظقه‌ای (آسیا پسیفیک، اروپا) کمیته‌های موضوعی (پخش، امور حقوقی و تولید مشترک، حقوق آثار در اینترنت، حقوق کار) مشکلات بین‌المللی صنعت سینما چیست؟
حقوق مولف در خطر حضور در سازمان جهان حقوق مولفان (wipo) که امکان مذاکره با دولت‌های جهانی برای حل تهدیدات بین‌المللی وجود دارد. حضور مستقیم در کشورهای مختلف و سازمان‌ها و نهادهای منطقه‌ای، نظیر اتحادیه‌ی اروپا.
در سازمان بین‌المللی حقوق مولفان چه چیز در خطر است؟
حقوق تهیه‌کننده تا از تمامی ظرفیت‌های تجاری فیلمش با حفظ حقوق سرمایه‌گذاران استفاده کند. فیاپف از نزدیک و به‌طور مستمر با بازیگران، پخش‌کننده‌ها و دیگر متخصصان همکاری دارد. بحث‌های در جریان با سازمان بین‌المللی حقوق مولفان: قراردادهای جدید با بازیگران، انتظارات تازه و محدودیت جدید برای حقوق مولف (کپی رایت) در سطح ملی و بین‌المللی کپی‌رایت در خطر است سرقت هنری در دنیای واقعی و مجازی؛ تهدیدی جدی برای صنعت سینما دیجیتال کردن حقوق فیلم ساز و کار حفظ حقوق فیلم در خطر تمرکز بر روی ساز و کار تایید جشنواره‌های بین‌المللی توسط فیاپف فیاپف تاییدیه‌ی کیفیت خود را به ۵۰ جشنواره‌ی مهم بین‌المللی اعطا کرده است. معاهده‌ی اخلاقی مشترک میان صاحبان حقوق آثار و جشنواره‌ها. فیاپف به‌عنوان تنظیم‌کننده‌ی جشنواره‌ها.

قیمت فایل فقط 15,600 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت خانه سینما , پاورپوینت , خانه سینما

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر