امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی

پاورپوینت نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی دسته: اقتصاد
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 732 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 13

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی، در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعریف انباشت سرمایه انسانی، مشخصه های سرمایه گذاری آموزشی، انواع آموزش و پرورش، آموزش و پرورش رسمی، آموزش غیر رسمی، هزینه های آموزش و پرورش، منافع آموزش و پرورش، فرار مغزها، بیكاری تحصیل كرده ها

قیمت فایل فقط 11,700 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی، در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

تعریف انباشت سرمایه انسانی

مشخصه های سرمایه گذاری آموزشی

  انواع آموزش و پرورش

آموزش و پرورش رسمی

آموزش غیر رسمی

  هزینه های آموزش و پرورش

منافع آموزش و پرورش

فرار مغزها

بیكاری تحصیل كرده ها

قسمتی از متن:

برای توسعه اقتصادی هم نیاز به انباشت سرمایه فیزیكی و مادی نظیر ساختمان، ماشین آلات، جاده، سد و پول است و هم نیاز به  سرمایه انسانی است. سرمایه انسانی به معنی افزایش توانمندی افراد در  تولید كالاها و خدمات است هرگونه آموزش و یادگیری كه ظرفیت تولیدی افراد را افزایش دهد یك نوع سرمایه  انسانی  است.  انباشت  سرمایه انسانی به معنی روند تشكیل و افزایش تعداد افرادی است  كه  دارای مهارتهای فنی، آموزش و تجربه می باشند و وجود آنها  برای توسعه اقتصادی كشور ضروری است.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی " می باشد که در حجم 13 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

قیمت فایل فقط 11,700 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی , نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی , بررسی نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی , تحقیق نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی , تعریف انباشت سرمایه انسانی , مشخصه های سرمایه گذاری آموزشی , فرار مغزها , بیكاری تحصیل كرده ها

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر